Over ons

Ontstaansgeschiedenis

Aktiva is in 2010 opgericht om mensen te ondersteunen in hun financiën en te helpen weer zelfstandig verder te komen. De dienstverlening is ontstaan na het signaleren van de vele wachtlijsten bij instanties en het gebrek aan persoonlijke aandacht en tijd. De oprichting had mede het doel om de normen die destijds golden te verbeteren en te professionaliseren.

Missie

Het aanbieden van landelijk toegankelijke en snelle financiële ondersteuning aan een ieder die dit nodig heeft dankzij de inzet van regionaal benaderbare professionals.

Wij behandelen een ieder zoals die behandeld wil worden. Door de informele toenadering naar onze doelgroep creëren wij een drempelloze manier van communiceren tussen professionals en cliënten.

Door het inzetten van de dienstverlening van Aktiva kunnen onze cliënten zich weer focussen op hun eigen ontwikkeling, kunnen begeleidende instanties zich focussen op hun eigen dienstverlening én kunnen werkgevers onverstoord hun arbeidsproces hervatten.

Visie

Het hebben van een landelijke dekking met een regionale vertegenwoordiging waardoor aan elke rechtbank een kantoor verbonden is.

Door zo efficiënt mogelijk te werken probeert Aktiva zoveel mogelijk tijd over te houden voor de cliënt. Processen zijn dermate geoptimaliseerd en geautomatiseerd waardoor wachttijden overbodig zijn en zo min mogelijk tijd besteed kan worden aan herhalende administratieve taken.

Waarborgen

Aktiva heeft belangrijke waarborgen ingebouwd om op een vertrouwde manier om te gaan met gelden. Deze waarborgen zijn van het hoogste niveau en onderscheidend ten aanzien van andere kantoren. Deze waarborgen hebben wij in samenspraak met onze relaties ingebouwd. Lees meer

De voordelen

De vele voordelen van de dienstverlening van Aktiva is dat er geen wachtlijsten zijn en u bij ons met grote snelheid wordt geholpen. Zodra u zich bij ons aanmeldt wordt u binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

Werkwijze

Ben je er aan toe om jouw administratie/financiën uit handen te geven? En weet je inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor jou de oplossing is?

Kernwaarden

De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie.

Kwaliteitswaarborging

Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor.

Instanties

Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van jouw organisatie kwalitatieve…

© Aktiva 2018 | Website bij Team Koen
Over ons Klantenbeoordeling: ★★★★★ 4.6 gebaseerd op 85 beoordelingen
5 1
Plan een telefonisch adviesgesprek