Over ons

Aktiva is in 2010 opgericht om instanties te ondersteunen bij de financiën van hun cliënten. Wij merken in ons persoonlijk contact met instanties dat de dagelijkse begeleiding wordt onderbroken door de financiën van de cliënten. Door de dienstverlening van Aktiva in te zetten kunnen begeleiders zich focussen op hun specialismen , waardoor de dienstverlening van de instellingen optimaal kan worden benut.

De grondleggers van Aktiva hebben jarenlange ervaring in het beheren van financiën en het oplossen van schulden. Dankzij deze ervaring en kennis hebben zij een professionele organisatie kunnen oprichten.

De kracht van Aktiva is, naast haar kennis, ervaring en het persoonlijk contact, het kritisch zijn op haar eigen functioneren. Via deze wijze worden alle processen bewaakt en constant verbeterd. Dit om een dermate effectieve manier van dienstverlening te kunnen aanbieden aan jouw cliënten

De Waarborgen van Aktiva

Aktiva heeft belangrijke waarborgen ingebouwd om op een vertrouwde manier om te gaan met gelden. Deze waarborgen zijn van het hoogste niveau en onderscheidend ten aanzien van andere kantoren. Deze waarborgen hebben wij in samenspraak met onze relaties ingebouwd. Lees meer

Ondersteuning voor werkgevers

Aktiva ondersteunt veel werkgevers in het stabiel en gezond houden van de financiële situatie van de werknemers. Dit brengt rust bij de werknemers, continuïteit bij de werkgevers en sociale meerwaarde bij het bedrijf. Lees meer

De voordelen

De vele voordelen van de dienstverlening van Aktiva is dat er geen wachtlijsten zijn en u bij ons met grote snelheid wordt geholpen. Zodra u zich bij ons aanmeldt wordt u binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

Werkwijze

Bent u er aan toe om uw administratie/financiën uit handen te geven? En weet u inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor u de oplossing is?

Kernwaarden

De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie.

Kwaliteitswaarborging

Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor.

Instanties

Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van uw organisatie kwalitatieve…

De waarborgen van Aktiva

Aktiva heeft belangrijke waarborgen ingebouwd om op een vertrouwde manier om te gaan met gelden. Deze waarborgen zijn van het hoogste niveau en onderscheidend ten aanzien van andere bewindvoerderskantoren. Deze waarborgen hebben wij in samenspraak met onze relaties ingebouwd.