Over ons

Aktiva is in 2010 opgericht om mensen te ondersteunen in hun financiën en te helpen weer zelfstandig verder te komen. De dienstverlening is ontstaan na het signaleren van de vele wachtlijsten bij instanties en het gebrek aan persoonlijke aandacht en tijd. Aktiva onderscheidt zich in de markt dankzij een persoonlijke aanpak, begrip voor de financiële situaties, een vooruitstrevende positie in technologische ontwikkelingen én de snelheid van handelen.

Door de dienstverlening van Aktiva in te zetten kunnen onze cliënten zich weer focussen op hun eigen ontwikkeling, kunnen begeleidende instanties zich focussen op hun eigen dienstverlening én kunnen werkgevers onverstoord hun arbeidsproces hervatten

De kracht van Aktiva is, naast haar kennis, ervaring en het persoonlijk contact, het kritisch zijn op haar eigen functioneren. Via deze wijze worden alle processen bewaakt en constant verbeterd. Dit om een dermate effectieve manier van dienstverlening te kunnen aanbieden aan onze cliënten.

De Waarborgen van Aktiva

Aktiva heeft belangrijke waarborgen ingebouwd om op een vertrouwde manier om te gaan met gelden. Deze waarborgen zijn van het hoogste niveau en onderscheidend ten aanzien van andere kantoren. Deze waarborgen hebben wij in samenspraak met onze relaties ingebouwd. Lees meer

De voordelen

De vele voordelen van de dienstverlening van Aktiva is dat er geen wachtlijsten zijn en u bij ons met grote snelheid wordt geholpen. Zodra u zich bij ons aanmeldt wordt u binnen 24 uur gebeld voor het inplannen van een gratis en vrijblijvend adviesgesprek.

Werkwijze

Bent u er aan toe om uw administratie/financiën uit handen te geven? En weet u inmiddels dat bewindvoering of budgetbeheer voor u de oplossing is?

Kernwaarden

De bewindvoerders en budgetbeheerders van Aktiva verplichten zich te houden aan en te werken conform de kernwaarden van de organisatie.

Kwaliteitswaarborging

Aktiva toont jaarlijks aan dat zij voldoet aan de kwaliteitseisen. Dit dient te geschieden door middel van een extern rapport van een onafhankelijke auditor.

Instanties

Onze organisatie is gespecialiseerd op het gebied van Bewindvoering en Inkomensbeheer. Door dit specialisme kunnen wij de cliënten van uw organisatie kwalitatieve…

De waarborgen van Aktiva

Aktiva heeft belangrijke waarborgen ingebouwd om op een vertrouwde manier om te gaan met gelden. Deze waarborgen zijn van het hoogste niveau en onderscheidend ten aanzien van andere bewindvoerderskantoren. Deze waarborgen hebben wij in samenspraak met onze relaties ingebouwd.

Plan een telefonisch adviesgesprek